ارائه وای فای رایگان در بعضی از اتوبوس های شهر ابوظبی

پنجشنبه 21 شهريور 1398
17:52
یاسر

شهروندان ابوظبی از این پس می توانند از وای فای رایگان در برخی از اتوبوس های این شهر بهره مند شوند.

سازمان حمل و نقل عمومی شهر ابوظبی در همکاری با شرکت مخابراتی ارتباطات یکپارچه امارات یا به اختصار «دو» (du)، اینترنت رایگان را در اتوبوس های شهر ابوظبی راه اندازی کرده و هدف از این کار تشویق شهروندان به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی عنوان شده است.

در فاز اول، 10 اتوبوس در مسیرهای پر رفت و آمد به تجهیزات وای فای مجهز شده اند و قرار است تا مارس 2020 (اسفند ماه 98) در تمامی 520 اتوبوس شهر، ایستگاه ها و همچنین ایستگاه های تهویه دار شهر ابوظبی اینترنت رایگان ارائه شود.

وای فای رایگان در اتوبوس های امارات

«Al Juaidi» از مدیران ارشد اداره حمل و نقل عمومی ابوظبی می گوید:

«می خواهیم کاری کنیم تا مردم از سیستم حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند. با این کار هم وضعیت اقتصادی بهبود می یابد و هم از آلودگی هوا کاسته می شود. همچنین می توانیم با توجه به میزان استفاده مسافرین از اینترنت، آمار کسانی که به طور مرتب از اتوبوس استفاده می کنند را بدست آوریم که در برنامه ریزی برای ارائه اینترنت در مسیرها و خدمات دهی بهتر به ما کمک می کند.»

برای فعال کردن وای فای رایگان مسافران باید شماره تماس و آدرس ایمیل خود را ارائه کرده و پسورد یکبار مصرف را وارد کنند. برای هر بار استفاده از اینترنت رایگان پروسه ثبت نام باید تکرار شود.

«Al Juaidi» می گوید ارائه اینترنت رایگان در اتوبوس ها یکی از روش های تشویق مردم به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی بوده و قرار است با ساخت ایستگاه های تهویه دار در سراسر امارات، به کارگیری اتوبوس های کوچک برای هر چه بهتر متصل شدن مناطق مسکونی به یکدیگر و همچنین افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی، شهروندان بیش از پیش به سمت استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی سوق داده شوند.

منبع: digiato


[ بازدید : 1146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت موبایل و کامپیوتر جهت افزایش دانش اطلاعات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]