گوگل ایستادگی در برابر سازندگان اندروید را دشوارتر می کند

سه شنبه 16 مهر 1398
15:31
یاسر

هنگامی که نوآوری ژست در Android 10 صحبت می شود ، طبق یک سند تازه فاش شده ، راه Google یا بزرگراه برای تولید کنندگان دستگاه است.


مطابق نسخه جدید موافقتنامه خدمات Google Mobile (GMS) که توسط 9to5Google جاسوسی شده است ، نصب شده ها باید سیستم ناوبری ژست خود را پنهان كنند.



این سند فاش می کند که دستگاه هایی که از GMS استفاده می کنند ، باید حرکات جدید اندروید 10 را از این جعبه فریب دهند. براساس این گزارش ، سیستم ژست سفارشی سازنده نمی تواند در هنگام تنظیم دستگاه قابل انتخاب باشد و باید در فهرست تنظیمات دفن شود.


این می تواند مانند سامسونگ و OnePlus تأثیر بگذارد ، که در ناوبری کامل در تلفن های هوشمند اخیر خود ، چاقوهای خود را گرفته اند.


اگرچه نصب اندروید 10 هنوز هم در دسترس خواهند بود ، در صورت عدم نصب OEM ها از این قوانین ، دسترسی به آنها دشوارتر خواهد بود. Google به تولید کنندگان می گوید که گزینه ها باید در منوهای تنظیمات "پیشرفته یا مشابه" دفن شوند.


مرتبط: تلفن شما چه زمانی Android 10 را دریافت می کند؟


در جای دیگر ، همین اسناد همچنین برنامه های اصلی را که تولید کنندگان باید در تلفن های Android 10 خود نصب کنند ، در صورت عدم دسترسی به GMS ، نشان می دهد.


در حالی که بسیاری از این موارد همیشه بخشی از معامله بوده اند ، این لیست همراه با اولویت های Google ، راه اندازی و لغو برنامه های homegrown ، جریان پیدا کرده است.


در اینجا لیست برنامه های اصلی Android 10 آمده است: Google Play Store ، جستجوی Google ، مرورگر Chrome ، Google Drive ، Gmail ، Google Duo ، Maps ، Google Play Music ، Google Photos ، Google Play Movies و YouTube.

عملکرد بهتر کارت‌های گرافیکی AMD نسبت به مدل‌های مشابه شرکت انویدیا

این سند دارای یک یادداشت است که توضیح می دهد Google Music Music به زودی توسط YouTube Music به عنوان یک برنامه اصلی جایگزین خواهد شد. همچنین توضیح می دهد که تولید کنندگان "باید برنامه Android Auto را به عنوان یک برنامه خدمات هسته بدون امتیاز در سیستم سیستم از قبل بارگذاری کنید."


متأسفانه به دلیل مجبور بودن در خارج از اکوسیستم GMS ، محدوده Huawei Mate 30 به این برنامه ها دسترسی ندارد.

منبع: trustedreviews


[ بازدید : 1228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت موبایل و کامپیوتر جهت افزایش دانش اطلاعات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]